Helgens julstök

I fredags hade vi sällskap av vår lilla granne tillika Milias bästa kompis R. Jag fick hjälp av dom små att klä granen, kanske inte precis som jag hade tänkt mig men man kan ju inte klaga när man får hjälp.



Ikväll har jag dock (hemsk som jag är) justerat lite här och där, tagit bort alla silverfärgade och guldfärgade kulor, som aldrig var tänkt för årets gran, och hängt dit lite annat. De kommer så många år framöver då hon ska klä granen som hon vill och hennes pyssel bara SKA hänga i den vare sig jag vill eller inte så jag tycker att jag kan få ha granen som jag vill så länge de är möjligt.

När lilltrollet hade somnat i fredagskväll satte jag igång att slå in alla julklappar. Dom ligger nu fint under granen och inte en enda gång har Milia så mycket som pillat på dom. Jag trodde faktiskt att jag skulle behöva plocka bort dom då den lilla damen älskar att öppna paket/slita present- och julklappspapper.




Kommentarer
Postat av: mamma

Dessa små sötnosar är duktiga att hjälpa till, Granen blev ju fin

2009-12-21 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0