Julmarknad

Innan de var dags att göra sig iordning för en kväll med Walmans salonger igår tog vi en sväng till helgens julmarknad. Mycket folk, mycket att titta på och aningen mer julkänsla än förra gången vi besökte en julmarknad.
Med oss hem hade vi tre olika sorters bröd, jag är väldigt svag föt hembakat bröd, en liten brödrost i trä och några trägodisklubbor till Milia.

Milia fick syn på små söta ponnyhästar och ville naturligtvis rida och självklart fick hon göra de. Jag håller dock tummarna för att de här inte ska bli något hon stort intresse, något hon vill göra på sin fritid när hon blir äldre. Jag skulle aldrig förbjuda men jag håller tummarna. Hon är två år och har ridit mer än mig, dvs tre gånger, jag kan inte följa med till stallet och hjälpa henne, jag kan/vet inget om hästar mer än att dom gillar morötter eller är de äpplen?


En väldigt stolt och nöjd tjej.

Kommentarer
Postat av: Ann-loo

Vad roligt att rida,ja tänk om hon blir som Elin va hahahaa men du behöver ej oro dig jag kunde inte heller ngt men man lär sig och man övervinner rädslan...det gjorde jag det blev helt enkelt roligt till slut!

2009-12-07 @ 14:23:09
Postat av: Ann-loo

Vad roligt att rida! tänk om hon blir som Elin, men du behöver inte oro dig man lär sig och att övervinna rädslan, det gjorde jag och det blev faktiskt roligt att åka till stallet!

2009-12-07 @ 14:26:26
Postat av: Mamma

Lillhuldan var så duktig både på hästryggen och hästarnas färger

2009-12-07 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0