Energi

Jag fick sån energi till att göra saker idag, med saker menar jag sånt som är kvar att göra i huset, både stora och små. Men med en liten i huset får man dock inte så mycket gjort och helst inte när man behöver använda sig av skruvar, verktyg, färg m.m. Hon stoppar allt och då menar jag verkligen ALLT i munnen och hon är ju så snabb, de går inte att titta bort en sekund förrän hon är där och nyper en skruv eller sticker ner handen i färgen. Hon vill ju så gärna "hjälpa" till.

Efter att ha funderat på om de kanske inte skulle gå ändå kom jag fram till att de inte är någon idé att ens försöka, så jag sparade på energin och väntade tills Mathias kom hem. Han såg inte ut att ha fullt lika mycket energi som mig efter arbetsdagen men han vill ju precis som jag bli klar någon gång, snart.

Vi fick en del gjort under kvällen, bland annat gjorde vi klart med inredningen under diskbänken, målade ett bokstöd, kapade lister som ska ligga runt klinkerplattorna som ligger runt kaminen och en nivålist till hallen.

      

   

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte snyggt med listen

2009-02-20 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0