Hemma

Vi är hemma idag också men vi är pigga och krya. Magontet försvann lika fort om de kom så imorgon ska vi fortsätta inskolningen. Sen får vi se hur de blir till veckan med inskolning/lämning, hur de går imorgon får avgöra. Skulle gissa att jag är med henne på måndag och provar lämna för första gången ett par timmar på tisdag.

  
Vi gick ut i de fina men kalla vädret en stund på förmiddagen och åkte kälke. De var verkligen skönt att komma ut en stund efter en heldag inne igår, jag har byggt upp ett behov av att vara ute varje dag under barnledigheten.

Nu lyser solen in här hos oss och göra att allt damm syns väldigt tydligt så jag ska passa på att städa medan Milia sover. De är fortfarande byggdamm, sågspån m.m. som kryper fram lite här och där och de är svårt att hålla rent överallt eftersom de fortfarande står så mycket saker i en del rum. Till veckan blir nog tvättstugan färdig och då försvinner tvättmaskinen och torkttumlaren från vardagsrummet, städskåpet från allrummet m.m. m.m. LÄNGTAR för då kan vi göra klart med tv-möbeln som just nu får ligga kvar i kartongerna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att ni mår bra för det gör inte jag och pappa även vi åkte på magsjukan men imorgon ska vi jobba, hoppas det går bra på dagis imorgon

puss puss

2009-02-19 @ 16:15:05
Postat av: HUSnrNIO

Tråkigt att behöva bryta för äcklig magsjuka:( Tycke rman läser om det överallt i bloggvärlden just nu. Fin bild. det ser riktigt härligt ut.

2009-02-19 @ 18:08:14
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0