Huset och köpcentrat

Mathias ha varit ledig idag så han åkte ner till huset tidigt imorse, jag och Milia prommade när de var dags för henne att sova. De blev fler än ett par timmar i huset och ändå tycker jag att jag inte fick någonting gjort, man plockar lite här och plockar lite där men de blir inget resultat.

Nu har de i alla fall införskaffats lite mer garderobsinredning idag så imorgon kanske jag kan få undan några kartonger till. Jag, Milia och Mathias drog nämligen iväg för att kika på och inhandla lite grejer efter att Milia sovit och ätit mellis.

     
1. Första måltiden i huset är nu avklarad. 2. Upptäckte att om man står upp kan man spegla sig i ugnen och i micron (Observera den lilla toffsen, SÅ SÖTT). 3. Tittar efter vovvar och pippifåglar.

Först bar de iväg till staden för att titta på duschdörr, badkar och duschset, vi hade en hel hög med kataloger med oss ut så nu är de bara till att börja bläddra, de finns för mycket att välja på. Efter staden åkte vi tillbaka hemmåt men gjorde ett stopp i köpcentrat, där besöktes diverse olika butiker, bland annat IKEA och vi med oss en del ut genom dörrarna.

     
1. Paus i duschdörrs- och badkars letandet. 2. Vi tog en lånevagn men hon skulle INTE åka, hon skull köra. 3. I samma butik kunde man provsitta den här fina bilen, de blev fel håll men vad gör de. 4. I en annan butik kunde man bygga lego medan pappa tittade runt, mamma byggde också lego, ingen mamma butik.


Milia åkte gräsklippare med morfar i sommras men den här var mycket större och mycket tuffare. Hälsning till morfar; en sån här skulle du ha // Milia

Kommentarer
Postat av: mamma

Lillhulda ser ut att ha roligt under shoppingrundan

2009-02-06 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0