Presenten

Som jag skrev i föregående inlägg sa har vår vän G varit här och hälsat på. Vi kunde då äntligen överlämna vår födelsedags present till henne, snart en månad för sent. Nu när den är överlämnad och öppnad tänkte jag visa va de var för fint jag hade beställt till henne, beställde även en till mig själv.



Innehållet var en söt liten skyddsängel att hänga på halskedja. Dessa och mycket annat fint kan man beställa av Jennie med bloggen http://ljuvligating.blogspot.com Ta en titt, de är de verkligen värt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Kanonfin SKYDDS ÄNGEL, ett sådant smycke skulle alla ha som ett litet skydd mot det onda som finns utanför våra dörrar, jag ska genast kika in på denna sida kanske man hittar något fint.

2009-02-04 @ 07:43:18
Postat av: Mamma

Vilken kanon fin sida jag har beställt ett smycket till mig själv du får se det när jag får det.

Kram Mamma!

2009-02-04 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0