Pyssel

Under eftermiddagen och kvällen har jag ägnat mig åt lite pyssel. Inget stort, inget avancerat men sånt som tillsammans med annat kanske kommer att göra de här till hemma istället för huset. Har kommit på mig själv att jag fortfarande ofta säger huset, vi har fixat i huset, vi ska åka hem till huset t.ex. istället för vi har fixat hemma, vi ska åka hem. De kommer väl, de har ju varit huset betydligt längre än vad de har varit hemma.


     
En ängel som var lite för guldig för att passa in här har med hjälp av lite spraylack blivit vit

     
Boholmen diskbaljor från Ikea har piffats upp med lite bokstäver i dekorplast


Jag har haft funderingar på både tavellister och svävande bokhyllor till kokböckerna i köket men vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra. Under tiden eller kanske för all framtid får bokstödet Skribent, som målats svart, från Ikea hålla kokböckerna på plats.


En av Milias urätna vällingburkar har fått blivit Milias pennburk

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig detta blev ju kanon läckert

2009-02-25 @ 05:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0