Siffermallar

Innan middag hos mamma och pappa åkte jag iväg för att köpa diverse små saker, bland annat en pärm till Milia som hon ska ha med sig på dagis. Den ska fyllas med bilder på henne, hennes familj och vänner, pärmarna står framme så att barnen om dom vill kan sätta sig och bläddra i sin pärm. Pärmen fylls sedan på med bilder från dagis, teckningar m.m.

Jag skulle även köpa siffermallar på Panduro, jag har sett dom flera gånger och jag har tänkt köpa dom lika många gånger men har inte gjort de. Nu när jag verkligen behövde dom fanns dom inte kvar, dom tar inte hem dom längre. Dom kunde göra en kundbeställning men då kan jag lika gärna beställa dom från hemsidan själv, då landar dom ju direkt i brevlådan annars måste jag hämta dom i butiken. De är så typiskt, jag hade tänkt göra klart ikväll och få upp de imorgon. 


Mathias hjälpte pappa att sätta upp en fondvägg i vardagsrummet, de blev super fint.

     


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för Hjälpen, visst blev det kanon snyggt.

I dag bär det av till Ikea för att köpa vita ramar och byta ut dem på korten av mina små älsklingar.

Nu är det bara 2 rum kavar att fixa sedan så blir det utsidan till våren.



Vi ses i eftemiddag Söndag.

Kram på er alla

2009-02-22 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0