Snyggt från H&M Home

Har tittat på H&M:s kollektion för hemmet och där fanns de ju en del som skulle göra sig bra här hemma hos oss. Skulle bland annat vilja ha lite nya textilier till köket och de fanns en och annan kökshandduk, grytlapp m.m. m.m. som jag skulle kunna tänka mig.

 

Eller kanske man ska satsa på lite färg istället

 

De fanns mycket fint till fina priser så ta en titt om ni inte redan gjort de. Sängkläderna nedan tyckte jag såg väldigt fin ut men vi är absolut inte i behov av några sängkläder just nu, tyvär. Vet inte hur många ouppackade packet jag la in i garderoben nu när vi flyttade in, de var många i alla fall.

   

Samtliga bilder är lånade från www.hm.com/se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag absolut förbjuder dig att köpa nya sängkläder, jag vet precis hur mycket du har nämligen.............

Måste genast kika in på HM:s hemsida - grabbarna sover i soffan så det passar bra!

God natt önskar MAGSJUKEgrannarna.

2009-02-19 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0