Soffbord/vardagsrumsbord

Vi skulle behöva ett bord till soffan i vardagsrummet, de var bland annat de vi tittade efter när vi var på Mio tidigare idag. De här letandet har pågått mer eller mindre effektivt väldigt länge. Redan när vi bodde i lägenheten letade vi efter de rätta men hittade det aldrig, två "lådor" med lock från IKEA fick agera bord. Dom var obehndlade så jag började måla dom vit, den ena blev färdig den andra färdig till hälften och så såg de ut i nästan tre år. I lådorna var de ca en miljon hål så de var ett ganska besvärligt att måla så jag helt enkelt upp.

Idag när vi var på Mio så hittade jag ett som jag skulle kunna tänka mig men de var lite litet och Mathias tror att de är en tv-bänk. När jag kom hem kikade jag in hos Malin på http://inspirationsdesign.blogg.se/ och fick då syn på ett liknande bord fast mycke större och snyggare än de. Jag har alltså hitta bordet med stort B, de här bordet skulle jag så gärna vilja ha. Jag har ju inte sett bordet i verkligheten ännu så jag kanske inte ska ropa HEJ än.

 CANA
Bilden är lånad från www.em.com bordet heter Cana. Vill du se fler och lite bättre bilder kika in på http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt bord

2009-02-07 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0