Vi har flyttat

Igår skedde de, den stora dagen som vi så länge väntat på, dagen vi skulle få flytta in i vårt eget alldeles nybyggda hus!!! Kännslorna är många, de är båda helt underbart och fantastiskt men också lite jobbigt. Jobbigt för att allt till en början är så rörigt, man vet inte riktigt vart man har sakerna, man tycker inte att man får någon ordning, man vet inte vilken ordning man vill ha. Oj oj oj va de är synd om mig, vilka problem! Jag tycker inte de minsta synd om mig själv, de är ett angenämt "problem".

När vi satte oss ner igår kväll och verkligen kände efter så kändes de inte alls som att vi precis hade flyttat in de kändes som att vi har bott här jätte länge, konstigt. De kanske beror på att vi har varit här så mycket, under hela tiden, under hela bygget. De är ju inte som när vi köpte lägenheten, vi var på visning en eller två gånger, köpte den och flyttade inte in i den förrän fyra månader senare.

Vi är långt ifrån färdig men vi är en bra bit på väg. Blir man förresten färdig nån gång när man har hus?

     

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Den frågan ställer jag mig med, blir man någonsin färdig? :)



Ha det så bra!!

2009-02-10 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0