Barnvakt

Igår gjorde jag och Milia ett besök på kyrkis, de var länge sedan sist men på Milia såg de ut som att de var väldigt nyligt. Vi har varit mycket på kyrkis, Milia tycker att de är väldigt roligt med alla barn, alla leksaker och sångestunden. För egen del tyckar jag också om att gå på kyrkis.

     

Milia slocknade i bilen på vägen hem så de var bara att lyfta över henne till vagnen. I och med att hon sov fick jag inte chans att prova på att vara tvåbarns mor, jag hade nämligen fått den stora äran att vara barnvakt till min brorson Melwin 4 månader. Förvisso var de bara i en timme varav han sov i 20 minuter, inget jätte krävande uppdrag med andra ord men mysigt. 

.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad söt han är Melwin på detta foto, synd att de hade så bråttom hem så jag och pappa fick knappt träffa honom.



Puss puss Melvin och Milia våra små hjärtan Mormor/farmor

2009-02-01 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0