Besökare

De är ett antal som läser vår blogg varje dag, en del dagar fler en del dagar färre. De skulle vara jätte jätte roligt att veta vilka ni är som besöker oss så lämna gärna ett avtryck. Om de är så att de är någon som inte vet hur man gör så får ni här en kort instruktion.

- Under varje inlägg, precis under den ljusgrå rutan står det Kommentarer, klicka där
- Då kommer de upp en fyra vita fält, namn (de här fältet syns för alla läsare), e-post (syns inte för någon annan än mig), URL (adress till egen blogg eller hemsida, detta fält syns för alla läsare och blir en klickbar länk) och till sist kommentar (här kan du skriva ditt "meddelande", detta fält syns för alla läsare)
- När du fyllt i de du vill klickar du på skicka kommentar
- När du klickar på kommentar sedan kan du se din egen och andras kommentar 

Kommentarer
Postat av: Farfar

Mycket bra nu kann jag svara dig

2009-01-04 @ 17:58:26
Postat av: Anonym

2009-01-04 @ 18:47:42
Postat av: malin nylund

ja, jag är ju en av dom, det var dan som tipsade mig om eran blogg =)

2009-01-04 @ 20:26:37
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Gina

Håller mig också uppdaterad...

2009-01-06 @ 17:34:18
Postat av: kurt

Nu hAR JAG VARIT NYFIKEN IGEN

2009-01-07 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0