Bloggen i en bok

Skulle du vilja skriva ut din blogg i bokform? Kika in på www.vulkan.se 

Mathias har sedan vi startat bloggen sagt att han skulle vilja skriva ut bloggen för att spara i all framtid. Vi startade bloggen för att dokumentera byggnationen av vårt hus, när saker händer och hur saker händer. Nu finns alltså möjligheten att göra detta så får Mathias bestämma så blir de nog så.

Nu har ju bloggen börjat fyllas av mer och mer sånt som inte har med husbygget att göra så de blir ju inte en bok om bara huset. De är ju ett så enkelt sätt att föra dagbok, nu ångrar jag att jag inte började blogga direkt när Milia föddes. Den bloggen hade nog varit lösenordskyddad, den hade varit ännu mer en dagbok och ännu mer privat. Suck, jag som för hand har fört dagbok sen hon föddes och den finns de inga bilder i. Tanken är i och för sig att jag ska skriva över de i en finare bok och lägga till bilder, de blir nog bra de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0