Drakborgen

KL. 10 i förmiddags gick vi in genom dörrarna på Drakborgen, ett paradis för klättriga, busiga och leksugna barn som Milia. Vi hade bestämt dejt med en mamma och dotter från babysånggruppen och de var precis vad Milia behövde, träffa andra barn och leka av sig. Nu är förhoppningsvis bus och klätter kvoten uppfylld för idag så när hon vaknar snart så vill hon bara sitta i mammas knä och mysa, bygga pussel, läsa böcker och andra lugna saker... ; D Skulle bli väldigt förvånad om de skulle hända.  

     

Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår att lillhuilda njöt av allt klättrande och spring det passar henne som handen i handsken.

ses snart puss puss mormor/mamma

2009-01-28 @ 16:04:18
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Tror inte att jag har svarat dig innan. :)

Har haft en jobbig migrän i dagarna.

Jag vill tacka för dina fina ord inne hos mig, blir

jätteglad!! :)



Tycker ni har fått till det fint i Milias rum. :) Jättefin säng har hon. Så bra att man kan fynda på

blocket! :) Hade själv sådana utdragssängar till mina så dem var små. Står fortfarande på vinden, vem vet om de kan få nytta av dem till sina barn? :) Dom är i furu men kan ju målas om. :)



Lycka till med projekten i nya huset!

Mvh Malin Inspiration&design

2009-01-28 @ 16:47:33
Postat av: Anonym

2009-01-28 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0