Födelsedagar

I vår familj/släkt/vänskapskrets startar och slutar året med massa födelsedagar, sen är de en hel del födelsedagar i mars också. Jag är faktiskt, om jag får skryta lite, ganska duktig på att komma ihåg födelsedagar i huvudet men brukar ändå alltid börja med att skriva in alla födelsedagar så fort jag påbörjar en ny kalender.

I år har jag dock investerat i en speciell födelsedagskalender, den avser inget speciellt år utan räknar bara upp årets alla månader och dagar. Alla fyller ju år samma datum varje år och de är ju datumet som är de viktiga sen om de är en måndag i år och en tisdag nästa år har ju ingen betydelse. 

     
Kalendern kommer från nobhilldesigners (www.nobhill.se)    

Kommentarer
Postat av: Cajsa Wiselquist

Åååå...nytt utseende!

2009-01-15 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0