Fyndat

Jag och Milia åkte iväg för att fynda lite på förmiddagen idag, Vi gjorde av med lite presentkorts pengar som Milia fick i julklapp. Hon är så snäll att ha med sig, satt duktigt i vagnen medan mamma strosade runt blad hyllorna. Men när hon fick syn på lekbordet var hon dock inte så sugen på att sitta kvar i vagnen längre, då blev de lek vid bordet och kryp fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka i "tunneln".
 




Imorgon kl.09.15 ska vi infinna oss på barnkliniken, vi ska träffa läkaren samt att det ska göras ett pricktest på Milia. Jag kan inte för mitt liv förstå hur det ska gå till, hon måste sitta still i flera minuter. Ni som sett/träffat Milia live kanske förstår hur jag tänker.

När jag pratade med sköterskan så sa hon att de brukar gå bra i de allra flesta fall och om inte annat får man ge lugnande, de hoppas jag verkligen inte behövs. De är ju i och för sig ingen idé och sitta här och fundera på hur de ska gå, de kanske går jätte bra, hon kankse sitter som ett ljus under hela testet, vad vet man? 

Kommentarer
Postat av: Kurt

Nu är jag här igen och är nyfiken

2009-01-08 @ 22:12:34
Postat av: Kurt

Nu är jag här och är nyfiken igen Testen går säkeert bra Hälsa alla

2009-01-08 @ 22:16:27
Postat av: Cajsa Wiselquist

Lycka till med testet. Håller tummarna!

2009-01-09 @ 08:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0