Hängig

Både jag och Milia är hängig idag, jag har ont i halsen och huvudet och Milia hostar och snorar. Att Milia inte är riktigt pigg fick jag svart på vitt för en liten stund sedan. Medan jag gjorde iordning mig hade hon somnat sittandes i fåtöljen utan tutte, ni som känner henne vet att hon inte bara somnar så där. Detta har aldrig hänt så jag var ju naturligtvis tvungen att ta fram kameran för att dokumentera.

De såg så sött och skönt ut när hon satt där lutad mot Melle dockan men de varade bara i fem minuter, hon behövde väl bara en power nap.



Vi hade egentligen en lunchdejt med G inne i stan idag men vi fick lämna återbud. Förhoppningsvis kan vi boka en ny ganska snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

Mormors vackraste prinsessa.



puss & kram på dig, mormor

2009-01-20 @ 17:25:21
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-20 @ 17:31:50
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att läsa din blogg! :)

2009-01-20 @ 17:32:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0