Heldag i huset

Milia har varit med mormor och morfar idag så jag har kunnat vara nere i huset hela dagen. På förmiddagen åkte dom iväg på en liten shoppingrunda, bland annat fick Milia ett par jätte fina ecco Gor-Tex kängor. De tackar vi väldigt mycket för eftersom hennes nuvarande vinterskor börjar bli lite små. 



På eftermiddagen fick Milia följa med på heja heja, riktiga elitserie heja heja i stora ishallen. De hade gått jätte bra, hon satt i knät eller stod nedanför och dansade och sjung heja heja heja.

Vi (jag, Mathias, Dan & Karina) har ängnat oss åt montering, städning, målning och mitt lilla "projekt" nere i huset. Bland annat monterade jag och Karina en bäddsoffa som vi ska ha som extrasäng, de tog halva dagen om ni hade sett högen med skruvar, muttrar, plugg och annat skulle ni förstå varför det tog sån tid. De var hur mycket som helst, de kändes ett tag som att de aldrig tog slut men de är väl så; köper man billigt får man göra de mesta jobbet själv.

     
Garderoberna i vårt sovrum är nu helt färdig, inredning och handtag är på plats

     
Nu kan gästerna snart sova över, lite kuddar, täcken och textilier sen så
  


Kommentarer
Postat av: Gina

Blir nyfiken på vad ditt lilla "projekt" är för något? Har jag missat det lr?



HA det bra vi syns i morgon.

2009-01-11 @ 18:15:41
Postat av: mamma

vilken kano bäddsoffa, kanske vi härmar er om det är ok? men det är det för du tar inte illa om mamma vill köpa samma sak som dig eller? kul att stövlarna hamnar på Bloggen.



2009-01-12 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0