IKEA

Igår lagom till öppnings dags åkte jag och Milia till IKEA där vi mötte upp farmor (MIlias alltså). Vi tänkte försöka inhandla de som var slut eller som jag och Mathias glömde i måndags när vi var där. Allt som var slut hade kommit hem, men tyvär tog handtagen till köksluckorna slut igen, vi behövde sex förpackningar men det fanns bara fem kvar. 

Efter shopping, lek, lunch och fika for vi hemmåt, Milia somnade i bilen så vi åkte ner till huset direkt och la henne i vagnen. Jag och Karina passade på att måla diverse ting medan hon sov.   

     
1. Paus i soppingn för lite lek på lampavdelningen. 2. Skulle abslt gå själv nr för den stora trappan på IKEA. 3. Milia i huset med den super söta lilla prinsess musen som hon fick på IKEA. 4. Kramkalas med farfar.

När vi kom hem blev de lååång mysstund i fåtöljen med morfar framför tv:n, jag tror aldrg att hon har suttit stil så länge förut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0