Inspiration & design

Jag har ganska nyligt hittat en favorit blogg som jag besöker dagligen. Malin som bloggar är en väldigt pysslig tjej som delar med sig av sitt pyssel och sina idéer. Är ju själv ganska pysseltokig och har en hel del idéer som inte är genomförda ännu och nu har jag dessutom fyllt på listan med många tips och idéer från Malin. Nu är de bara tiden som saknas, den kommer väl så småningom.

Hon har också en hel del inspiration i sin blogg. Som de här svävande bokhyllorna från Miron concealshelf tipsade hon om igår. Jag funderar nu på dessa till köket, till kokböckerna. Hade först tänkt ha tavellister men dessa är helt klart ett aternativ.  






Bilderna är lånade från http://miron.concealshelf.com via Malins blogg http://inspirationsdesign.blogg.se

Du hittar en länk till Malins blogg under just Länkar här till vänster. Gör ett besök, de är värt de.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte läckert. Detta måste du helt klart göra.

2009-01-29 @ 09:17:06
Postat av: lena

Hej kika gärna in igen jag kommer göra det samma på din blogg jag behöver lite nya "vyer" för ibland står det bara still och man kan inte tänka eller komma på några nya ider. Och behöver lite hjälp på vägen.... ha det bra

2009-01-29 @ 21:37:13
URL: http://lattochlagom.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej!

Vad du är gullig som skriver så fint om mig. :)

Tack så mycket snälla du! :) Glad att du inspireras hos mig. Det kommer ju blir perfekt med sådana hyllor. Lite annorlunda ju. :)





Så fint det blev med tallrikshyllan på Milias rum också. :)





Må så gott!

2009-02-01 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0