Kunde inte hålla mig

Naturligtvis kunde jag inte hålla mig från att åka ner till huset tills att de är helt färdigt. Var ju så nyfiken att se hur de blir med kaklet i fönstren i köket. Dom hade "bara" hunnit sätta mellan köksskåpen och fläktväggen samt under köksskåpen, så jag såg inte så mycket av de jag ville se. Men nu är de bara i fönstren kvar och sen ska de ju naturligtvis fogas också. Vi har valt svart fog så att den ska synas så lite som möjligt. Vi har även svart fog på golven i badrummen, i groventrén och i hallen. På väggarna i badrummen har vi vit fog mot vita plattor, de blev jätte bra, fogen syns knappt.



Nu höll jag på att glömma dom hade faktiskt gjort mer, kaklat "taket" i "hålet" och satt fast listerna ovan och nedan "hålet". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0