Målat

Idag när Milia skulle sova tog jag en promenad ner till huset. Tänkte passa på att måla en hylla till Milias rum medan hon sov ute i vagnen.



Dan och Karina kom dit vid 13-tiden för att hålla arbetslågan uppe nu när Mathias jobbar och inte kan vara där på dagtid. Jag var kvar tills Milia vaknade så att hon fick träffa armor och farfar. När hon slog upp ögonen och såg att vi var i huset sa hon pappa på en gång, pappa brukar ju alltid vara där. När hon kom ner på golvet sa hon Milia och sprang till sitt blivande rum. Klockan blev så mycket så vi bestämde oss för att vänta tills Mathias kom så Milia fick träffa honom och vi kunde ta bilen. 

     
1. Milia på sitt rum. 2. Milia tittar om hon ser några barn i lekparken. 3. Farfar lär Milia klättra på stegen. 4. Milia ville klättra igen och igen.

Jag och Milia åkte raka vägen till Meme (Milia kallar min mormor Meme) för att hälsa på. Där fick vi gott fika, Milia mumsade och åt av hela "buffén".



Det blev en tur ner till huset nu ikväll också för att lämna mat till arbetarna. S, H och lilla R kom och hälsade på, R spanade in Milias rum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0