Soffan är intagen

Nu har jag precis intagit soffläge, Let´s Dance är på på tv:n (Laila är väldigt duktig), godsakerna står på bordet och glaset är uppfyllt med god dryck, de är FREDAG! Jag är ovanligt trött idag, brukar sällan säga att jag är trött men idag är jag VÄLDIGT trött, ska resa mig upp ur soffan i minsta möjliga mån ikväll, förhoppningsvis inte förrän de är dags att gå till sängen.  

Tröttheten kanske, till viss del, beror på att vi inte har varit utanför dörren idag, ingen frisk luft i lungorna. Termometern har visat drygt 20 minusgrader hela dagen idag så de blev en inne dag. 

Milia har inte riktigt varit sig själv idag, misstänker att de är en förkylning som smyger sig på, jag hoppas att jag har fel för imorgon är de dop för lilla Melwin.    

     
1. Milia undrar om inte mormor ska komma hem snart. 2. Memme (min mormor) kom förbi, hon hade beställt en jätte söt/tuff dress till Milia. 3. Milia hittade en påse ostkrokar i skafferit, så hon fick några i en burk efter maten, mmmmm. 4. Milia har toaletträning med mormor, de kom inget den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0