Huset

Efter middagen igår, när Mathias och Milia gick och badade/duschade åkte jag ner till huset för att se vad som hänt sedan sist. De hade hänt en del men de känns fortfarande som att de är ett tag kvar tills vi faktiskt bor där, som jag längtar nu.

Stora badrummet är nu färdig kaklat och fogat, jag blev jätte nöjd. 

     

     

     
1. Inbyggt för shampoo mm i duschen. 2. Inbyggt för toalettrullar i toalådan. 3. Taoletten sitter nu på plats på lådan.

     
Locket på toalådan i lilla badrummet blev i massiv ek.

     
Bokhyllan och skrivbordet är uppmonterat "kontoret".

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir skit snyggt.

2009-01-19 @ 15:46:01
Postat av: Cajsa

Fin, fint det där! Skrivbordet sitter jag själv vid varje dag. Funkar faktiskt bra, tills lilltrållet gick lös med bläckpenna utanför skrivbordunderlägget...

2009-01-19 @ 23:14:10
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Karolina Enström

Hejsan!!



Vi bygger ett likadant hus som er nu och jag har hittade din blogg när jag googlade på duschväggar i kakel. Er duschvägg är superfin och jag undrar om du har några mått på den, helst hur tjock själva väggen är. Tycker nisherna för schampo och sånt var jättesmart också, hur högt upp sitter dom och hur stora är dom? Vi funderar dock på en vägg som inte går ända upp till taket utan är ca 180 cm hög, så att det inte ska bli så instängt. Vad tror du om det du som har erfarenhet? Har ni ångrat något med er duschvägg som du kan tipsa om. Den är i alla fall jättefin!! Gillar även ert kök, vi har gjort en liknande lösning faktiskt! MVH Karolina

2011-08-03 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0