Ärenden

Eftermiddagen har bestått av ärenden av olika slag. Milia fick vara hemma med mormor och morfar, när vi var klar hämtade jag henne och åkte ner till huset till Mathias, Dan och Karina. Milia skulle in på sitt blivande rum på en gång och ville inte åka därifrån, de känns ju jätte skönt men jag tror att det beror mycket på att Mathias är där och att han allt som oftast inte åker hem med oss. Vi fick locka med att farmor skulle följa med hem och att vi skulle fika när vi kom hem, tillslut så följde hon med frivilligt.


Golvet i stora badrummet börjar komma på plats


Handfatet på lilla toaletten är snart på plats


Milia tyckte at de var lite för mycket oväsen så hon fick låna pappas kåpor med musik i 

Ja just de, fönsterputsningen är uppskjuten de blir alltså inte av imorgon. Detta medför, känns det i alla fall som att även inflyttningen skjuts upp. Jag hoppas att jag har fel. 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Wiselquist

Va´fint det blir!

2009-01-08 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0