Nattugglor

Igår var vi bjuden till familjen W/N på middag och som alltid blev vi bjuden på väldigt god mat. Jag vill gärna ha recept på allt vi bjuds på men nu har jag slutat fråga eftersom C lagar mat på en höft, lite av de, en skvätt av de eller en nypa av de osv osv. Jag däremot måste ha "riktiga recept", en rågad msk av de, en del av de osv osv, annars går de inte.

     
Kusinerna Nylund

Dom två minsta trollen är riktiga nattugglor, kl. 22.30 åkte fiskespelet fram, Milia hade inte riktigt tålamod att vänta tills de nappade så hon plockade dom med fingrarna istället. Bristen på tålamod kan delvis ha berott på tiden, kort därefter tyckte hon att de var dags att åka hem. Trodde aldrig att jag skulle få höra min dotter säga att hon vill åka hem och sova ; )


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tack för senast! Såklart kan du få recept, men det är ju som sagt inte exakta mått;-) Jag har så svårt för det! Risottoreceptet står föresten på paketet. Kram Cajsa.

2009-07-10 @ 10:38:54
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Mamma

Söta små dockor alla 3

2009-07-10 @ 11:52:28
Postat av: HUSnrNIO

Inte lätt att spela fiskspel mitt i natten:) Kul när man kan träffas vuxna och barn och ha trevligt tilsammans.

2009-07-12 @ 15:46:49
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0