De blir inte alltid som man tänkt sig

Igår kväll skulle hela lilla familjen ha åkt upp till familjen A i Ö-vik för att tillbringa helgen där. Men eftersom Milia blev sjuk och fortfarande var hängig igår bestämde jag mig för att stanna hemma och eventuellt åka upp idag istället. Milia är fortfarande inte pigg så vi är hemma och blir så hela helgen. Mathias åkte upp med min bror igår eftersom grabbarna hade bokat en golftid imorse så nu är vi utan sambo/pappa tills imorgon kväll.

Milia har inte alls varit sjuk mycket men dom gånger hon har blivit de är när vi har planerat att göra något, som den här helgen och som när vi skulle åka till fjälls i vintras. Är inte de typiskt?

I eftermiddag tog vi i alla fall och åkte upp till mor och far som har S i helgen. Trots att Milia inte är pigg så busade, lekte, och hoppade hon studsmatta med S, hon är väldigt förtjust i honom och han är jätte snäll mot henne. Han är trots allt kille och 10 år, hon är ju inte ens två. De var länge sedan dom träffades och S konstaterade glatt -Åååå hon kan ju prata jätte mycke nu, hon förstår allt jag säger va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0