En seeeg dag idag

Igår tog jag och S med oss barnen in till stan för att uppleva lite av festligheterna som har pågått där senaste veckan. Vi käkade lite lunch, åkte karuseller, "fiskade" och tittade på folk. Varken Milia eller R har någonsin suttit så still i vagnen, tror dom tyckte att de var lite spännande med allt folk och så mycket att titta på.



När de var dags för pyren att sova åkte vi med en sen tidigare övernattningspackad bil ut till M & G:s sommarstuga. Vi hade en jätte trevlig dag/kväll med god mat, dålig insats av oss tjejer i kubb men en desto bättre instas i en hård fotbollsmatch mitt i natten. Killarna vill ha en returmatch, jag tror att de tog ganska hårt att förlora mot tjejer i kjol : )





De var iskallt i vattnet och blåste kyliga vindar när vi gick ner till havet idag så de blev inget bad för större delen av sällskapet, de fanns dock två dårar som trotsade kylan och doppade sig. Jag frös av att bara se på.

Nu väntar sängen för de blev en alldeles för sen natt inatt med för mycket av både de ena och de andra.



 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken härlig dag! Vad mysigt att vara vid havet! Saknar det.

2009-07-09 @ 11:31:24
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Men vad fint väder ni har avis. Här regnar det sjutton och har gjrot hela dagen och inte ser det ut som det ska sluta heller:( Ha en trevlig kväll.

2009-07-09 @ 17:54:17
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0