Årets första dopp

Idag sprang Milia över till R och invigde sin nya baddräkt, årets första dopp är avklarat, för Milias del. När de gäller mitt första dopp kan de nog dröja till september i Turkiet, jag är en riktig badkruka när temperaturen understiger 25 grader. Vid 25 grader och uppåt kan jag bada hur ofta och hur länge som helst, tyvärr är de SÄLLAN de är den värmen i vattnet där vi bor. Visst de finns sjöar som kommer upp i de gradtalen men jag badar ogärna i sjöar, tycker att dom är lite läskig och känns smutsig, de ska vara havet.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lyckan äe gjord för lillhulda som älskar att badanär ni kommer på fredag ska hon få bada hos mormor Melwin kommer också så då kan de bada tillsammans

2009-06-25 @ 15:09:55
Postat av: Mamma

Lyckan äe gjord för lillhulda som älskar att badanär ni kommer på fredag ska hon få bada hos mormor Melwin kommer också så då kan de bada tillsammans

2009-06-25 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0