KÄRLEK

Efter 4 dagar ifrån Milia var de med pirr i magen och tårfyllda ögon jag mötte upp henne på uppfarten igår. Man blir lite "rädd" för vilken reaktion man ska få, tänk om hon inte blir de minsta glad över att se mig... Hon kanske inte alls vill komma upp i famnen och pussas och kramas, vad gör jag då??? Så blev de inte, hon blev jätte glad, hon hade mängder av pussar och kramar att dela ut både till mig och Mathias. Jag vet inte hur många gånger hon sa snälla mamma, snälla pappa, hon kom även över till oss i natt mellan 3-4 och låg och sa snälla mamma, snälla pappa. GOA UNGE! 



Vi hade köpt med oss en liten present hem och den skulle självklart ut och testas på en gång.



Jag tycker att de är så roligt att se hur glad Milia blir över att få något så enkelt som en hink och spade, hennes ögon lyste verkligen och hon sprang till hallen och hoppade i gummistövlarna för att gå ut och gräva.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Undebart att återförenas med ens små:)

2009-06-09 @ 20:46:13
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0