Klippt

Igår fick jag ÄNTLIGEN fingrarna ur ... och beställde en klipptid, idag klippte jag mig. Är jätte nöjd, håret känns mycket tjockare och friskare. Jag trodde att jag skulle behöva raka av mig håret när jag frågade frisörskan hur långt jag måste ta av de för att bli av med de slitna. Hon svarade 2 cm och då kunde jag andas ut för mer än så hade jag planerat att klippa mig. Anledningen till att jag trodde att rakning var ända valet är att jag inte har klippt en ända millimeter sen, håll i er nu, november 2007.

Man skulle kunna tro att jag såg ut som trollmor eftersom jag inte klippt mig på 1 år och 7 månader men så är de inte. Frisörskan tyckte att håret var väldigt fint och kunde inte tro mig när jag sa november 2007. Jag använder sällan eller nästan aldrig några produkter i håret men däremot tvättar jag håret varje dag och de är inte med något kvalitets shampoo direkt.

De kommer inte att gå 1 år och 7 månader till nästa klippning, nu ska de klippas regelbundet, vad nu de är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0