Skor

Jag älskar skor och skulle kunna köpa hur många par som helst om bara plånboken tillät de. Vår dotter verkar bli lik mig på åtminstone en punkt, hon gillar också skor. Alla hennes skor har namn, spring skorna, bing bing (bling bling) skorna, momor & Öran skorna m.fl.

Igår när vi skulle åka upp till mormor och morfar sa jag åt henne att hon kunde hämta några saker som hon ville ha med sig och stoppa i väskan. Gissa vad hon gör? Hon hämtar "alla" skorna och packar ner dom i sin lilla kylväska, - färdig nu. Ska du bara ha med dig skor? - Ja. Vill du inte ha med dig något mer? Efter en stunds funderande fick också Phu, vovven och Melle-dockan följa med.


Fyra par lyckades hon få ner.

När jag sedan packar upp väskan ser jag att hon även har slängt med ett par byxor, långärmad tröja och strumpor. Jag hade lagt ut de från en tidigare packning eftersom de inte skulle behövas den typen av kläder i går, men man vet aldrig med vädret ibland vänder de fort... Hon har väl sett hur mamma packar, för de mesta för att klara alla möjliga situationer i en vecka ungefär... ; )

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad annat kan det bli med en sko tokig mor?

Mormors hjärtegull

2009-06-29 @ 10:41:19
Postat av: Elin

Haha, va gulligt!

2009-06-30 @ 12:45:42
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hi hi:)

2009-06-30 @ 14:34:52
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Ja det är alltid bra att få matinspiration! Vad kul att du gillar recepten.

2009-06-30 @ 21:21:16
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0