Afterwork

I går hade vi afterwork med gruppen på jobbet. Vi gick på en hyffsat nyöppnad restaurang här i stan, för mig var den helt ny, jag hade aldrig hört talats om den. Maten var fantastisk god så de var absolut inte den första och sista gången jag gjorde ett besök där.

Förrätt: Laxtartar med feta- och olivmousse på senapsbröd
Varmrätt: Knaperstekt ankbröst med rödvinssås smaksatt m vanilj och sidfläsk och kroketter
Efterrätt: Chokladbakelse med cocosglass och hallonsås, kaffelatte

Allt var fantastiskt gott och för allt de här betalade jag ENDAST 270 kr + dryck, dom hade nämligen halva priset på hela menyn måndag till torsdag. Erbjudandet räcker hela april ut så man kanske ska passa på att göra ett besök till innan sista april.                                                                                                                                                                                           

Mycket lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0