För ett år sedan

Nu är de helg för min och Milias del, jag har med andra ord avklarat min första arbetsvecka på lite mer än ett och ett halvt år och Milia har avklarat sin första dagisvecka någonsin. För min del har de gått bra, de har gått fort och de har varit roligt att jobba igen men mindre roligt att vara ifrån Milia. För Milias del har de som de verkar också gått bra, de är ju inte jag som hämtar men Mathias säger att dagispersonalen säger att de går bra och de får man väl tro på.




Den här dagen för exakt ett år sedan såg de ut så här, plutten åkte pulka för första gången. De här är något av de jag kommer att sakna allra mest, som jag saknar redan för den delen, att få vara ute på dagarna : (


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Vad mysiga bilder. :)



2009-03-08 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0