Idag är de "bara" tisdag imorgon är de REDAN onsdag

På att göra listan den här veckan har de redan börjat bockas av, de är ju faktiskt bara tisdag. Jag ska inte ropa hej än men eftersom de "bara" är tisdag så borde vi få mer än en sak gjord den här veckan. Å andra sidan är de redan onsdag i morgon, torsdagen går bort helt.eftermiddagarna och kvällarna går väldigt VÄLDIGT fort, jag tycker knappt jag hinner hem förrän de är dags att natta Milia.

De var inget stort jätte jobb som vi lyckades uträtta men de lilla ska ju göras de också. De är de lilla som gör hemmet personligt för just nu är de ganska sterilt här, inte speciellt hemtrevligt och ombonat. I och för sig gillar jag de avskalade lite sterila så de kommer inte att komma upp SÅ mycket mer men lite växter, textilier, nån prydnadssak och lite foton ska på plats och de gör ganska stor skillnad bara de.



     
Milia har fått två tavellister på sitt rum till sina fina tavlor som hon fått i julklapp. Den nedre stora tavlan fick hon av kusinerna W/N och den kommer från IsaForm. De övre tavlorna fick hon första julen av morbror och moster, moster S som har gjort dom själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0