Iittala

Ikväll har jag varit på medlemskväll hos Iittala butiken här i stan och jag gjorde en del fynd. Dels hade dom nedsatta priser på utvalda varor, dels 30 % på allt i butiken men också ett erbjudande till de 50 först betalande kunderna. Man fick köpa Alvar Aaltos berömda vas för endast 299 kr! Förutom vasen fick några Kivi lyktor, en stekpanna och ljus följa med mig hem och allt till ett väldigt bra pris.

 
Bilderna är lånade från www.iittala.com

Sen kunde jag inte motstå dessa söta trädgårdsredskap/verktyg i miniatyr från Fiskars till Milia. Vi har ju trots allt en hel tomt som ska göras iordning så fort snön smälter och termometern håller sig på plussidan och då måste hon ju ha egna verktyg så att hon kan hjälpa mamma och pappa.



Hon blev jätte glad och stolt (över att ha lika som pappa), ett tag trodde jag att hon skulle dela säng med krattan i natt men hon gick med på att lägga undan den tills imorgon.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon fin vas, mammors lilla Älskling kommer att ha mycket nytta av dessa arbets redskap, hon tycker så mycket om att hjälpa till med allt då menar jag allt



2009-03-26 @ 10:50:48
Postat av: Lisa

Hallåjsan!

Jag nappar på ditt fina erbjudande om att få veta mer om hur det är att resa med sina små. Ha en riktigt härlig stundande helg!





2009-03-27 @ 04:34:47
URL: http://tankesnurr.blogspot.com/
Postat av: HUSnrNIO

Jag är sugen på några Iittala ljuslyktor. Är nog den enda som inte har dem... Ha en trevlig fredag.

2009-03-27 @ 17:08:20
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hmmm, jag skrev ju en kommentar här nyss men den verkar ha försvunnit:S Fina saker du shoppat. Jag vill ha Iittala ljuslyktor, är nog den enda som inte har någon. Ha en trevlig fredag. Självklart är det ok att du länkar:)

2009-03-27 @ 17:10:03
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0