Måndag, ledig fredag

Just nu tycker jag att veckorna BARA består av måndagar och lediga fredag, veckorna går så otroligt fort. Visst jag längtar till våren och sommaren men jag skulle ändå gärna se att tiden stannar upp lite, om inte kommer Milia att fylla femton om typ två år.

Idag är de ju då veckans andra dag dvs ledig fredag som jag och Milia har tillbringat hemma. Vi har lekt, busat, ritat, myst, lekt, myst, busat, ritat, lekt och städat hela huset. När Mathias kom hem från jobbet åkte vi för att inhandla hatthylla och skoställ till groventrén samt storhandla/veckohandla (mat och annat). Jag blir så "besviken" på oss när vi inte har lyckats göra de innan fredag, de är så råkigt att måsta göra det då, dels för att typ alla andra gör de och dels för att då vill man bara vara hemma och mysa, äta gott och länge och se Så ska de låta.



Bilderna är lånade från www.ahlens.se

De har inte varit så lätt att hitta hatthylla och skoställ till groventrén eftersom de max får vara 60 cm breda, inget vanligt mått har vi upptäckt. Vi hitade i alla fall tillslut dessa på Åhlens, de är kanske inte de absolut snyggaste jag har sett men duger helt klart, de fanns även i vitt och ek men vi fastnade för svart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0