Ny vecka - ny lista

Precis som jag trodde i början av veckan så gick även den här veckan i rasande fart. Listan som skulle prickas den här veckan fick sin första bock "redan" i tisdags, men vad hände sen? Inte mycket, ingenting närmare bestämt, förrän idag. Söndagar har blivi lite av en fixardag här hemma, den här söndagen har vi dock inte haft något sällskap/någon hjälp men vi fick en hel del gjort ändå, medan Milia sov. Nu kan den här veckans lista läggas till handlingarna och en ny kan göras för nästa. Nu måste vi lägga i en högre växel så att vi är "klar" till våren när de är dags att ta tag i tomten och garaget, åååå va jag längtar, skulle inte alls vilja ha de gjort. Nä tänk vad trevligt att Milia ska springa omkring på en leråker hela våren, all lera som kommer att dras in i huset... som jag längtar ; )

Groventrén och tvättstugan låg i fokus den här veckan. De är nämligen hit de mesta som ligger ouppackat i gästrummet ska, till veckan ligger alltså fokus på att tömma gästrummet och fylla klädkammaren. 

     
1. Hyllan vid sköbordet i tvättstuagn har kommit upp, nu är de ordning på blöjor m.m. De ena leder till de andra, nu kom vi på att vi ska upp med en till likadan hylla för tvättmedel m.m. 2. & 3. Hatthyllan och skostället som införskaffades från Åhlens i veckan hr kommit på plats.

Klädkammaren är färdig inredd, fantastiskt = )

     
1. Slangvindan till centraldammsugaren sitter på plats och underlättar en hel del, slanen tar betydligt mindre plats nu. 2. Garderobsstomme med trådbackar från Ikea ill handskar, mössor och annat. 3. Skoställ från Ikea, gisses va skor vi kan förvara där inne, man kan ju undra varför vi köpe ett skoställ till groventrén.

     
1. Hyllan/hyllplanet och klädstången var den klk-inredning som följde med huset, med enbart den inredningen har vi inte kunnat förvara speciellt mycket där inne.

Ny vecka - nya möjligheter, vi får väl se om de är "tomt" i gästrummet nästa söndag, de är planen i alla fall. Nu när jag har skrivit de här så känner jag lite extra press, nu måste de verkligen bli gjort annars måste jag ju erkänna för andra än mig själv att jag inte har lyckatsn = )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, sköönt att allt snart är klart, det blir ju jätte fint!



Kolla in denna adress http://www.sweetnet.se/

En sån hemsida du ska ha till ditt.. =)



Kraam Sofia

2009-03-31 @ 08:53:07
URL: http://www.bruceleontin.devote.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Angelica; Jag tycker precis som du. :) Och vad kul att du tycker att jag har lyckats med mina färgklickar. Det känns väldigt bra. Man blir så glad av pigga färger och det livar upp den övriga vita inredningen.



Ha en fortsatt bra dag! /Malin I&D

2009-03-31 @ 12:52:17
Postat av: Malin Inspiration & design

Vad bra det blir i tvättstugan förresten. :)

2009-03-31 @ 12:53:09
Postat av: HUSnrNIO

Det är ju toppen med en massa bra förvaringsmöjligheter. Speciellt skor kan jag tycka har en tendens att hopa sig lite överallt.

2009-04-04 @ 11:55:24
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0