En bra dag

Idag har  varit en riktigt bra dag vad gäller att få saker gjord. På jobbet blev mycket gjort idag och de som gjordes blev också helt färdigt, de är så skönt när man får skicka iväg, bocka av och se listan krympa om än bara för en liten stund.

Hemma har förutom dom vardagliga bestyren en del annat också blivit gjort, jag har planterat om växter, spejmålat en spegel och sprejmålat några ramar. Med tanke på att jag jobbar till kl. 17 och kl. nu "bara" är 22.30 så tycker jag att jag har hunnit ganska mycket för jag har ju dessutom lagat mat, ätit middag, badat Milia, tvättat, nattat Milia, duschat, plockat undan tvätt, hängt tvätt, vattnat blommorna och alldeles säkert något mer. Hmmm jag som säger att jag aldrig hinner någonting men när man ser de så här så hinner man faktiskt en hel del som man inte tänker på, man kanske inte ska vara så "hård" mot sig själv.

Tyvär glömde jag att fota spegeln innan jag sprejade den så ni kan inte få se någon före bild men en efter bild ska ni få se så fort den sitter på plats.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Trevlig helg!

2009-05-08 @ 22:07:29
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0