En underbar sommardag

Idag har varit en riktig sommardag och jag hoppas att solen och värmen är här för att stanna, gärna i några månader. Tänk om man visste att de skulle vara så här nu juni, juli, augusti och september, kanske inte lika varmt och soligt varje dag men nästan. Tyvärr kan de ju lika gärna vara sex grader nästa vecka, eller regna hela veckan, man för njuta de dagar som  är och de är precis vad vi gjort idag.

I förmiddags åkte vi ut och hälsade på G & M i deras sommarstuga.

     

Efter Milias siesta hoppade vi på cykeln och cyklade upp till mor och far för middag och tidigt morsdags firande.


Milia fick en drake av mig med favorien Nalle Phu på idag när vi var på affären, hon sprang fram och tillbaka på gräsmattan med draken släpandes efter sig. Den fi ck inte lätta från marken, när morbror sprang med den i luften sprutade tårarna... 

          




Tårttjuv??? Jag??? Näää


Kommentarer
Postat av: momor

Tack för en jätte trevlig morsdags middag med alla mina kära familjemedlemmar

Mamma

2009-05-31 @ 18:11:54
Postat av: Cajsa

Skulle skicka över bilderna på Milia, men din e-post adress har förvunnit eller så har jag den bara på jobbet. Skicka den till mig så ska du få bilderna // Cajsa

2009-05-31 @ 21:52:41
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0