Färg

Vi har funderat fram och tillbaka över färg till huset, jag har väl varit klar rätt länge men Mathias har varit lite tveksam till mitt förslag. Jag vill ha vitt med vitt, samma vita färg överallt, runt fönster, knutbrädor och övrig fasad. De är alltså denna "idé" jag nu lyckats få med mig Mathias på. Nu, idag, har en ny "idé" kommit upp, den här behöver ingen av oss övertala den andra om, vi är rörande överens, så här blir de:

 Attityd
Bilden är lånad från: www.eksjohus.se

Vårt hus kommer från Myresjöhus, huset på bilden kommer från Eksjöhus men dom är väldigt lika så de är i princip så här de kommer att se ut. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sandra

SUPERBRA!!!

PS. ni kan väl ta och måla om vårat hus i samma veva..........

Kram S

2009-05-23 @ 22:51:32
Postat av: mamma

Det kommer att bli kanon fint!

2009-05-24 @ 22:12:48
Postat av: HUSnrNIO

Kan inte bli annat än fint om ni gör sådär.

2009-05-27 @ 20:34:08
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0