Helg

Jag och Milia har helg nu, egentligen är de halvdag imrogon med på grund av planeringsdag på dagis så är vi ledig. De blir en lång helg och de känns som att dom har duggat ganska tätt under våren. De är inget jag klagar på men vi har högsäsong på jobbet nu och de känns inte riktigt som att jag hinner med mig när de blir så här få arbetsdagar. En två dagars vecka är nästan ingen vecka och ännu mindre vecka blev när gårdagen "gick bort" i utbildning.

Nu njuter vi helgen och tar tag i jobbet på måndag igen. 


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas långhelgen bjuder på en massa härligheter och fint väder. Klart man kan känna stress över arbete som hopar sig och inte blir gjort. Själv känner jag lite tvärtom just nu. Har räknat föräldradagar idag och ser slutet på hemmatillvaron bakom hörnet. Maila mig angående tavlan. Har lite tid under kvällen idag och morgondagen att sitta vid datorn och knåpa:)

2009-05-20 @ 11:54:10
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0