Sommaren närmar sig

Nog för att den närmar sig men den känns ändå ganska avlägsen, de är inte någon direkt sommarvärme i luften ännu och årets första dopp känns VÄLDIGT långt borta. Den känns så långt bort att jag inte haft en tanke på badkläder i alla fall. 

Idag när vi var på köpcentrat gick vi in på Polarn O. Pyret eller rättare sagt Milia gick in, dom har ju nämligen ett lego bord i butiken. I alla fall så tog jag mig en titt på badkläderna och såg då att de fanns inte så där väldigt mycket kvar att välja på så jag frågade kassörskan om de kommer att komma hem mer men de skulle de inte göra. De som fanns var de som fanns?! Den 13:e maj är de alltså nästan slut på badkläder och de kommer inte att komma hem något mer, snacka om att man måste vara ute i god tid om man vill kunna välja från hela sortimentet...

Den är baddräkten hade jag gärna sett på henne i sommar men den var slut i hennes storlek.

BADDRÄKT

Vidare skulle hon behöva en ny badtröja till utlandssemestern i sepember men den fanns inte heller i hennes storlek. Just skyddskläderna ska dock finnas hemma året runt men kanske inte i säsongens färg men de spelar ju ingen roll om den är röd, blå eller som årets färg gul.

BADTRÖJA
Bilderna är lånade från www.polarnopyret.se

Nu såg jag att både baddräkten och badtröjan fanns i hennes storlek på hemsidan så jag kan ju beställa dom. Jag som inte ens hade tänkt på badkläder fick nu lite bråttom om hon ska ha något på kroppen i sommar. Baddräkt alt. badtrosor kan jag kanske (kanske för att de i de flesta andra butiker är så väldigt puttinuttiga baddräkter, gärna med volanger och rosetter i pastelliga färger, till de små badbrudar) hitta i någon annan butik med soltröjan/badtröjan ska köpas på PO.P för den vet jag av erfarenhet är väldigt bra och till bra pris. Dessutom var de ifjol, i alla fall, inte så lätt att hitta en långärmad tröja vilket jag gärna vill ha när de är si så där 30-40 grader i skuggan.  

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Otroligt att det ska vara slut redan:O Jag har inte ens koll på om W kan ha samma som förra sommaren, knappt ens vad det var hon hade då. Dessutom ska ju även lilla M ha ngt solskyddande att ha på sig vid stranden. Får bli en titt i garderoben och i butikerna. Trevlig torsdag!

2009-05-14 @ 12:00:25
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0