Adventspynt

På torsdag åker jag till Stockholm och kommer hem först på söndag, först en dags utbildning och sen en tjejhelg med hotellmys, god mat, shopping och tjejsnack.

Eftersom jag blir borta hela helgen passade vi på att adventspynta lite igår, inte var de mycket som åkte fram men adventsljusen står på bordet i alla fall. Mathias och Milia måste ju kunna tända de först adventsljuset även fast inte jag är hemma.



Mathias har fått i uppdrag att fixa nya kontakter och krokar till julstjärnorna som ska hänga i fönstren och förhoppningsvis kanske vi får upp dom innan jag åker. I lägenheten hade vi bara vanliga kontakter och nu i huset ska de vara lampkontakter så vi har inte en enda stjärna som går att hänga upp för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag drar också till elstocholmo i helgen. Har dock inte haft en tanke på att pynta innan, men nu när du säger det. Är det första advent på söndag? Jag har koll! Kram Cajsa.

2009-11-24 @ 08:01:59
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Cajsa

Glömde säga...fint!

2009-11-24 @ 08:02:34
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fint du gjort, på söndag får mormors hjärtegull tända 1:A Adventsljuset med oss sen får ni tända hemma när du kommer hem

2009-11-24 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0