Äntligen fredag!

Fredagar är disco, först värmer vi upp med Lollo och nalle Bernie disco på Milias rum, de följs upp av disco i vardagsrummet till Idol. För Milias del brukar dock inte Idol discot vara så länge, men en eller kanske två låtar hinner hon med innan de är dags att natta kudden.

Just ikväll vet jag inte om de blir något Idol disco för min del heller, jag har fulla bilen med "skrot" som ska prissättas till Loppisen imorgon. Hoppas hoppas hoppas att vi blir av med de mesta för jag är inte så sugen på att packa tillbaka de i bilen och abolut inte in i huset igen.

Mathias han jobbar hela helgen så Milia ska få vara med mormor och morfar imorgon när jag är på loppisen. Milia och mormor ska göra pepparkakshus. Blir väldigt intressant att se resultatet, skulle gissa att det kommer att saknas ett hörn lite här och där för Milia kommer inte att kunna låta bli att provsmaka.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Lycka till med försäljningen! Åk inte hem förrens allt är borta! Tänkte förresten på soffan. Har du kollat med Sofia och Krile? Hörs! Kram Cajsa

2009-11-14 @ 09:04:11
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0