Hängig

Idag fyller en liten tjej 1 år, igår skulle vi ha varit på hennes kalas men eftersom Milia inte var så pigg så fick vi stå över. I morse vaknade jag och var allt annat än pigg, tyvär är de här helt fel vecka att vara hemma från jobbet så de var bara att masa sig iväg. Dessutom tror jag att de är bättre chans till återhämtning och vila på jobbet än hemma med en 2-åring ;) som trots förkylning har en hel del energi.

Nu ska jag gå och natta kudden och hoppas att jag vaknar pigg, fräsch och full av energi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok sorry, känns som dina kära grannar har en stor roll i att din förkylning bröt ut....du fick inte så mycket sömn.

Tack åter igen gullet! Krya på dig.

2009-11-03 @ 02:38:54
Postat av: HUSnrNIO

Krya på dig

2009-11-03 @ 10:14:41
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0