Hejdå =(

Äntligen har vi fått iväg den gamla soffan, Mathias kör iväge den just nu. När vi beställde den nya soffan skulle de ta 8 veckor att få hem den men den kom efter bara 3. Så när vi fick den hade vi inte hunnit göra ordning, tvätta m.m, och fåt iväg den gamla så nu har de stått tcå soffor i vardagsrummet i ett par veckor. De är två ganska stora soffor så de har ju tagit sin lilla plats men nu är har vi äntligen bara en igen.

Alla i familjen var inte lika glad över att bli av med soffan. De var sorgsna ögon när vi bar ut den i släpvagen -ska ni göra??? -inte ta min soffa! -jag sitta i den soffan! Tillslut kunde hon pussa och vinka hejdå till soffan, inte med glädje men inte allt för ledsen heller. Nu får hon bekanta sig med den nya soffan, soffan som hon i och för sig inte fick så där jätte bra kontakt med i början. De var nämligen den soffan hon dök på huvudet i från efter bara ett par dagar. Just nu sover hon i den så de kommer nog att gå bra att vara utan den gamla. 




Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Skönt att de har blivit vänner nu, lilltjejen och den nya soffan:)

2009-11-22 @ 19:00:11
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, hade vi vetat att det skulle bli ett sånt trauma, hade vi kanske hoppat över;-) Nu står den i alla fall på plats och det blev bra, tror jag? Har inte 100% bestämt mig ännu.... Lillgumman får väl komma till oss och sitta, ligga och busa i soffan! Kram Cajsa.

2009-11-23 @ 08:47:12
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0