Rensar

Jag är i full gång med att rensa, på lördag ska jag och S stå på loppis och förhoppningsvis bli av med de vi släpar dit. De är första gången som jag tar våra saker till en loppmarknad men kanske inte den sista. Tidigare har vi slängt eller skänkt men jag har nu blivit helt emot att slänga saker, saker som de egentligen inte är något fel på bara de att jag/vi inte längre vill ha/ledsnat/har någon användning för dom. De svåra blir att prissätta sakerna, jag är inte ute efter att tjäna några stora pengar, vill gärna bli av med allt så att jag slipper släpa hem de igen.

Imrogon blir de nog en tur upp till mamma och pappa för att titta igenom deras gömmor, dom hävdar att jag har en hel del saker där uppe. Saker som dom gärna vill bli av med. Dessutom har dom själva en hel del saker som dom skulle kunna göra sig av med kanske jag plockar med mig lite av de också.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är välkommen att rota i garaget

2009-11-13 @ 06:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0