Söndagsmiddag

Mamma och pappa ringde och frågade om dom fick bjuda ut oss på middag. Oturligt nog för Mathias hade han bestämt med sin far att dom skulle meka med bilen så han kunde inte följa med. Jag och Milia däremot hade ingen anledning att tacka nej. Milia bestämde sig redan innan för att hon skulle ha spaghetti och köttfärsås men ändrade sig efter att ha "sett menyn" till restaurangens specialite, amerikansk pizza. Jag stod fast vid mitt val sedan innan tacobufé och gott var de.

Pizzan som Milia fick in var stor nog att mätta min mage, en bit fick hon i sig i alla fall, resten fick vi med oss i en kartong hem.  



Glassen som kom in efter maten var inte så liten den heller men ska man dela med både kusin, morbror och  moster så måste den nästan vara den där storleken.


De är lycka när dom här två träffas.

Tack åter igen för maten!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Vad kul med restaurangbesök. Förstår att den lilla tjejen njöt fullt ut med vänner och god mat. Ha en bra dag.

2009-11-17 @ 09:44:39
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0